Social Icons

Saturday, July 2, 2016

Dork ေတြကိုသုံးျပီး Accounts ေတြ Website ေတြကို ဘယ္လုိHackၾကမလဲ?

Dork ေတြကိုသုံးျပီး Accounts ေတြ Website ေတြကို ဘယ္လုိHackၾကမလဲ?
စိတ္၀င္စားလိမ့္မယ္လုိ ့ကြ်န္ေတာ္ ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္။Hackingပုိင္းကိုေလ့လာလုိ႔နည္းနည္းေလး ၀ါေလးရလာၿပီဆုိရင္
အမ်ားစုက Dork ဆုိတာၾကီးကို "ကေလး" အထာ (ကေလး အကြက္ေတြ)လု ိ့ ထင္ထားၾကပါတယ္။တကယ္ေတာ့အားလုံးကသူ ့ေနရာနဲ ့သူပါ။
ကြ်န္ေတာ္ FB G
roup ေလးတစ္ခုမွာညီကို ေတြကို Hacking ဆုိင္ရာ ဗပာုသုတ ေတြ
ကြ်န္ေတာ္ ေတြ ့ၾကဳံဖူးသမွ် ေတြနဲ ့ကြ်န္ေတာ္ တတ္ထားတဲ့ပညာေလးမေတာက္တစ္ေခါက္ကိုရွဲဖူးပါတယ္။ဒီအခ်ိန္မွာညီေလးတစ္ေယာက္ၾကိဳးစားပန္းစားHackေနတဲ့ဆုိဒ္တစ္ခုပါ..သူအတြက္အေတာ္ေလးခက္ခဲေပမယ့္ခုနည္းနဲ့ကြ်န္ေတာ္အတြက္၂မိနစ္ေလာက္သာ
ၾကာသြားပါတယ္။Admin , User:Pass ေတြအလြယ္တကူရခဲ့ပါတယ္။အဲ့ဒါDrokကိုသံုးၿပီးHackခဲ့တာပါ။


ေနာက္တစ္ခါ Account ေတြကို လူတစ္ေယာက္နဲ့ျပိဳင္ျပီးattackလုပ္ဖူးပါတယ္။အဲ့ဒီ့တုန္းကလည္းကြ်န္ေတာ္Dorkကုိသာသုံးသြားတာပါ။ကြ်န္ေတာ္သူ႔ထက္အေကာင့္မ်ားမ်ား attackလုပ္နုိင္ဖူးပါတယ္။ ဒါေတြကလည္း ခုနည္းကိုသုံးခဲ့ဖူးလုိ႔ပါဘဲ။
စိတ္ဝင္စားသူမ်ားအတြက္Drokေတြကိုအသံုးျပဳ ၿပီးAccountေတြWebsiteေတြကို Hackတဲ့နည္းမ်ားေရးသားထားတဲ့စာအုပ္ကိုေအာက္ကလင့္မွာဝင္၍ေဒါင္းနိုင္ပါတယ္။
>>>DOWNLOAD<<<
ေဒါင္းေလာ့လုပ္နည္း
ေပးထားေသာDOWNLOADကိုနွိပ္။ 5စကၠန္႔ေလာက္ေစာင့္ေနပါ။ ညာဘက္အေပၚဆံုးေဒါင့္မွာSkip Adဆိုေသာစာသားေပၚလာရင္ထိုSkip Adကိုနွိပ္ပါ။
မူရင္းLinkကိုေရာက္ပါလိမ့္မယ္။
downloadလုပ္လိုက္ပါ။
credit>မင္းစိုးရာဇာ

0 comments:

Post a Comment

 
Blogger Templates